در اجلاس مجمع راهبردی ناحیه مقاومت بسیج رشتخوار مطرح شد:
 اجلاس مجمع راهبردی سپاه ناحیه رشتخوار با حضور مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه امام رضا (ع)، دبیران کارگروه‌های اقتصاد سازندگی، فرهنگی، زنان و خانواده، سلامت، علمی‌پژوهشی و... در رشتخوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۲۹۷
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار، سرهنگ عفت پناه، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه امام رضا (ع) در این مراسم علاوه بر تبیین جبهه مقاومت و مکتب امام حسین (ع)، گفت: بررسی نیازها و اولویت‌های کاری در شهرستان باید در کنار اقدامات انجام شده در کارگروه‌ها بیان شود، فلسفه وجودی مجامع عمومی بسیجیان جهاد تبیین است.

 سرهنگ نامور، نایب‌رئیس مجمع‌عمومی بسیجیان شهرستان رشتخوار نیز دررابطه‌با مسائل مطرح شده از جمله موضوع کارخانه‌های فولاد و مشکلات تأمین مواد اولیه، آب، در بخش مختلف و همچنین اقدامات انجام شده در بخش حل مشکلات آب شرب شهرستان، حوزه تربیتی، فرهنگی و... مطالبی را ارائه کرد.

 گفتنی است،  اجلاس مجمع راهبردی سپاه ناحیه رشتخوار با حضور مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه امام رضا (ع)، دبیران کارگروه‌های اقتصاد سازندگی، فرهنگی، زنان و خانواده، سلامت، علمی‌پژوهشی و... در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه رشتخوار برگزار شد. کارگروه‌های مربوطه در این مجمع به بیان مسائل و مشکلات شناسایی شده در سطح شهرستان پرداختند و موضوع پیگیری و حل این مسائل نیز در دستور کار مجمع قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها